Brev:
Fisk
24. juni 2009
Alder:
17 mdr.
Fisk
Hej Helen,
Nicholas spiser aldrig fisk og efter at ha siddet og læst diverse af dine kostråd har jeg fået rigtig dårlig samvittighed.
Problemet er at jeg ikke selv spiser fisk og bare lugten gør mig dårlig (blev som barn meget syg efter at ha spist en dårlig fiskefillet og har ikke rørt det siden). Vi får derfor ALDRIG fisk.
Jeg har prøvet at lave fiskefingre til ham (som ikke lugter af fisk), men dem kan han ikke lide. Min mand har prøvet at fjerne paneringen idet han ikke bryder sig om panering. I starten ville ha godt spise fiskefingrene, men nu vil han ikke røre dem. Mine forældre havde makrelguf med sidste gang de besøgte os, men det kunne han heller ikke lide.
Har også prøvet med tun uden held.
Er der nogen andre fødevare jeg kan give ham som indeholder de samme gode vitaminer som i fisk?
Varme sommerhilsner fra
Pia